Nachtje lage aard in leer

Net wakker. Ik ben pas om half vijf vanmorgen thuisgekomen en heb maar een paar uur geslapen, maar het was het absoluut waard. Gisteravond om 23:30 uur ben ik weer naar parkeerplaats Lage Aard gereden, volledig in leer, leren broek, leren jack, halsband en laarzen. De parkeerplaats lag er stil bij maar er waren veel trucks en ook diverse auto’s. Ik wist meteen dat er actie zou zijn.

Ik liep eerst langs de trucks. Bij de eerste cabine stond de deur een stukje open. Een forse chauffeur met een baard wenkte me naar binnen. Zonder woorden ging ik naar binnen en nam zijn dikke pik diep in mijn mond. Hij was al halfhard en werd snel stijf terwijl ik hem ritmisch pijpte, mijn tong eromheen draaiend. Hij greep mijn hoofd vast en stootte een paar keer diep, tot hij met een lage grom in mijn keel klaarkwam. Ik slikte alles door. Eén pik leeg.

Kort daarna seinde een andere truck met zijn lichten, ik liep er heen. Deze chauffeur liet me instappen, trok mijn leren broek naar beneden en neukte me meteen half over de bestuurdersstoel. Hij pakte me stevig bij mijn leren halsband en ramde diep en hard in mijn kut, terwijl de hele cabine licht schommelde. Na een paar minuten spoot hij met een schorre kreun zijn zaad in me. Twee.

Rond 1 uur zag ik de vrachtwagen die ik al kende. Dezelfde chauffeur als een paar weken geleden. Ik herkende hem meteen aan de stickers op de cabine. Hij liet me weer instappen en deze keer nam hij me bijna een uur lang helemaal onder handen. Hij bond mijn polsen met zijn leren riem vast aan de stoel, hoog boven mijn hoofd, zodat ik geen kant op kon. Daarna pakte hij tepelklemmen uit zijn kastje en zette ze op mijn tepels. Hij draaide ze steeds strakker aan terwijl hij ondertussen mijn pik begon te pijpen. Telkens als ik kreunde, trok hij harder aan de klemmen.

Hij haalde een dikke, geribbelde dildo tevoorschijn, smeerde hem royaal in en duwde hem langzaam in mijn kut. Terwijl de dildo diep in me zat, bond hij mijn enkels ook vast aan de stoelleuningen, zodat ik wijd open lag.

Hij wisselde constant, soms pijpte hij me langzaam en diep, soms stootte hij de dildo er hard in en uit, terwijl hij aan de ketting van de tepelklemmen trok. Ik voelde het zaad van de eerdere chauffeurs nog in me bewegen. Hij liet me meerdere keren spugen op zijn pik om hem daarna weer in mijn mond te duwen en uiteindelijk ook in mijn kut en al snel spoot hij zijn eerste lading in mijn kut. Nu ging hijzelf op de rand van de stoel zitten en neukte mijn mond tot hij al redelijk snel voor een tweede keer klaar kwam. Hij spoot een flinke lading over mijn tong en lippen. Dat was nummer drie en vier. Na een uur stapte ik uit, nog trillend, met de tepelklemmen nog opo mijn tepels. Ik liep het bos in achter de parkeerplaats. Daar werd ik door drie mannen apart genomen, en die bosscènes duurden langer dan de vorige keren. De eerste man trof ik tegen een dikke boom. Hij duwde me met mijn borst tegen de ruwe bast, trok mijn leren broek naar beneden en gleed zonder veel woorden in me. Hij neukte me langzaam en diep, met lange stoten, terwijl hij mijn leren jack openritste en aan de nog strakke tepelklemmen trok. Ik voelde de bast schuren tegen mijn leren jack en zijn handen die mijn heupen vasthielden en neukte me daarna nog harder. Na een paar minuten spoot hij diep in me en liet me daar staan met zijn zaad dat langzaam naar buiten liep. De tweede man vond me iets verderop, op handen en knieën in het mos. Hij duwde me voorover, spreidde mijn billen en likte eerst mijn open, druipende kut schoon voordat hij zijn pik erin stak. Hij neukte me rustig en ritmisch, af en toe stoppend om met twee of drie vingers in me te wroeten en het zaad van de vorige mannen naar buiten te drukken. Hij fluisterde vies in mijn oor terwijl hij me nam, en toen hij klaarkwam, bleef hij nog even stil in me liggen zodat alles goed naar binnen kon sijpelen.

De derde man was ruwer. Hij vond me bij een grote stam, greep me bij mijn halsband en duwde me met mijn rug tegen de boom. Hij tilde een van mijn benen op en neukte me staand, hard en diep, terwijl hij me tegelijk in mijn gezicht sloeg en mijn tepels kneep. Hij ging langzamer toen hij dichtbij was, zodat ik elke stoot goed voelde, en toen hij klaarkwam, bleef hij diep in me tot de laatste druppel. Tussendoor heb ik nog drie andere chauffeurs gepijpt: één in zijn cabine, één achter zijn truck in het donker en één bij de bosrand. Twee kwamen in mijn mond, één over mijn gezicht en leer. Ik slikte alles door. Tegen vier uur was ik weer terug bij de trucks. Dezelfde chauffeur die me eerder had geneukt, was er nog. Hij liet me nog een keer pijpen, maar toen ik dacht dat het voorbij was, hield hij mijn hoofd vast en begon te plassen. Een warme straal vulde mijn mond en liep over mijn borst en leren jack. Ik slikte wat door en liet de rest over me heen druipen. In totaal ben ik die nacht zes keer geneukt en heb ik vier pikken leeggezogen (één daarvan drie keer bij dezelfde man). Mijn kut was rood, gezwollen en lekte de hele rit naar huis. Mijn tepels waren gevoelig en gezwollen van de klemmen, en mijn keel rauw van het zuigen en slikken. Ik voel me nog vies, gebruikt en voldaan

chapsleenderbos7.jpg